O nama

Naša istorija

Bavko d.o.o. osnovan je 1996.g. u Beogradu. Koncepcija i strategija Bavaka se zasniva na usklađenosti ponude sa zahtevima tržista.

Tokom dve decenije postojanja, gradimo trajno uspešne poslovne i prijateljske odnose sa klijentima. Odgovorno, profesionalno i efikasno odgovaramo na sve zahteve poslovnih partnera.

Poslujemo u skladu sa sistemom menadzmenta kvalitetom po ISO 9001:2000

Firma Bavko doo je uvoznik i distributer za medicinski i stomatološki potrošni materijal, 3M Medikal i 3M ESPE Dental

Bavako d.o.o. posluje na tržištu Srbije i Crne Gore.
Najznačajniji kupci su IKVB „DEDINJE“ , VMA , IOHB Banjica, IKVB Vojvodine, Institut za zaštitu dece i omladine Vojvodine, Institut za onkologiju Vojvodine, Institut za plućne bolesti Vojvodine, KC Zvezdara, KC Bežanijska kosa, Stomatološki fakultet Beograd, KC Crne Gore i niz drugih bolnica, ordinacija, veledrogerija.

POLITIKA SISTEMA UPRAVLJANJA KVALITETOM

Firma Bavako d.o.o. bavi se veleprodajom medicinskog i stomatološkog potrošnog materijala u cilju postizanja visokog nivoa zadovoljenja potreba i zahteva svojih korisnika, vlasnika, zaposlenih i društva u celini.

U želji da se neprestano razvija i da neprestano unapređuje kvalitet usluga koje pruža, kao i da njeno ime asocira na kvalitet, pouzdanost i profesionalizam, rukovodstvo firme Bavako d.o.o. opredililo se za uspostavljanje efektivnog i efikasnog sistema upravljanja kvaliteta u skladu sa standardom SRPS ISO 9001:2008.
Politika sistema upravljanja kvalitetom bazira se na sledećim principima:

  • Neprestalno osvajanje novih tržišta kroz proširivanje asortimana svojih proizvoda
  • Ulaganje u kontinuirano zadovoljenje zahteva

    kupaca, kroz ostvarenje međusobnog poverenja i ispunjenja obostranih očekivanja

  • Kontinuirano unapređenje sistema upravljanja kvalitetom u skladu sa zahtevima standarda SRPS ISO 9001:2008
  • Sprovođenje razvojnih programa za zaposlene u cilju njihovog profesionalnog razvoja, kako bi svojom stručnošću i znanjem dali puni doprinos u realizaciji usluga
  • Primenjivanje i sprovođenje svih relevantih zakona i propisa
  • Ostvarivanje i stalno razvijanje partnerskih odnosa sa kupcima, potrošačima i dobavljačima kroz obostranu razmenu znanja i iskustava i zajedničku kontrolu kvaliteta realizovanog posla.
  • Upoznanje svih zaposlenih sa politikom kvaliteta i ukazati na važnost njene primene i njenog neprestanog unapređenja